Jom Baca

Friday 8 July 2011

Ketenangan Bersama Keindahan Pantai...



Tengok tajuk dah tahu yang aku nak cerita pasal pantaikan...aku cakp indah pantai tu kan..tpi memang indah pun.Sangat2 indah.Ia memberi aku kekuatan dan ketenangan.Maklunlah anak terengganu.Tempat yang dikelilingi dengan pantai.X sabar rasenyer nak blik.Nak lepak2 dekat pantai.Nak ajak family pergi berkelah dipantai la.
cam best jer.Lagi best lau dapat mandi pantai kan...teringat pulak saat2 indah dulu2 tu kan aku mandy pantai ngn family,dengan kawn2 n sorang2 pun ade.haha

Hargailah keindahan pantai kiter.."dok payoh no cemorkn keindahan pantai"..lagipun pantai Batu buruk tu la tempat aku dengan kawan2 selalu berlatih berlari...dulu tiap2 hari jumaat kitorang pergi pantai buat therapy haha..tanam kaki dalam pasir la...hilang lenguh2 kaki tuh...



Jom la kiter pakat tengok gambor2 keindahan pantai ni..








camne..cantik x...mesti la cantikkan..lau lepak kat cini rase macam x nak blik..nak2 mlam lgi la ramai orang duk lepak dekat pantai tertama pantai Batu Buruk..


Ni Kamarul kawan lame aku..time ni 
kitorang duk main 
wau/layang2 la.
















so nantikan kepulanganku wahai terengganu ............nananana ganu kiterrrr...

pantun untuk kali ini:

Budak-budak bermain tombak
Tombak diikat dengan rantai
Kalau takut dilambung ombak
Jangan berumah di tepi pantai 

********** 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...