Jom Baca

Tuesday 5 July 2011

Bosan=Bonyoi=Cangok=Boring

Tengok tajuk dah tahu kan pe yang nak distory.Hari in kitorang cuty sebab lecture ade hal and maksudnyer hari ini juga diistiharkn Hari Bosan Sendirian.Aku Dh x tahu apa yg perlu diabuat.Nak study tp baca sikit dah malas.Kawan2 semua keluar pergi tengok wayang.wow transformer..Ak pulak x nk ikut.Padam muka skrang dah kebonyolan..Sebab ak boring la hari ini ak ade bende ni iaitu blog.NI nk ceriter sikit pasal bosan



pada aku la kan...
bosan boleh terjadi bila seseorang tu :-

     1.Tak boleh buat ape yg dia biasa buat...
     2. Tak dapat buat ape yg dia nk buat....
     3.Tak tahu dah nak buat ape sebab dah tak de keje nk buat...
     4. Bosan sebab persekitarannya memang membosankan...
     5. Kita rasa dunia ni tak lagi tersenyum pada kita,,,
     6. Ada masalah kat kat dalam kepala byk sgt.
     7. Single pun bt kite bosan.tidak ada sape nk ambil tahu pasal kita lagi la
         kn.

Cara aku mengatasi bosan untuk hari ini jer:
  1. Baca metro online.
  2. Try untuk study tp x jd.
  3. Tido dulu kejap.(kejap ker?)
  4. Online FB and Ym.(walaupun x chat)
  5. Yang ni best:main game section 8.
  6. Buat bende ni la.tercapai jugak hajat nak bt blog.
  7. Tunggu kawan2 balik.
  8. Layan perasaan jap.
  9. Duduk termenung menjauh.
  10. Dengar lagu jiwang2 contoh lagu ashiteru(lagu kenangan aku ni).
  11. Imbau kembali kenangan manis yang dulu2 tu.
  12. Tuggu mak kol(aku kedit xde).tp borak dengan abg jer hari ni.boleh la.


Saat2 boring ni kan elok layan gambar kan.ok jom.


Nantikan kemunculan Filem terbaru dari Blackjeepsu production SDN.Bhd.
Filem yang bertajuk "Aku Bah Bosan" akan ditayangkan bila anda rasa bosan.Jangan lepaskan peluang tengok filem yang bosan ini.Pasti akan buat anda bertambah cangok.



Ni lambang kebosanan.nanti boleh la buat buku pasal bosan guna gambar ni bt muke depan.


Ni mak ak.antara org yang sgt aku sayang.


This is my lovely family.But aku Dah tiada ayah.
Al-Fatihah to Abd Rahman Bin Yusoff.


Ini la dia game yang aku duduk main bile boring and tension.
Walaupun tidak power macam iwan(senior bilik sebelah).tapi aku tetap suke men game ni.
Kalah 2 adat permainan/perlawnan.haha.
Dulu x minat main2 game ni rase macam buang masa
tp sekarang game macam best pulak.

Termenung menjauh mengenangkan nasib diri .cewah.



Sebelum undur diri hayati pantun yang aku curi ni:


Tetak buluh panjang suluh
Mari jolok sarang penyengat
Angkat doa jari sepuluh
Doa minta biar selamat 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...