Jom Baca

Sunday 31 July 2011

AKHIRNYER




Salam

Lame aku 
x wujud dalam dunia 
blog ni.biase hampir tiap ary ak 
post entry bru..tapi minggu ni aku mmg..
 x dapat nak menulis ape2..otak ni dah beku kot...
haha...tangan ak dah kaku...jiwer kacau..tp bt2 la happy..
berlakon tuk teruskn hidup..haha byk sangat berfikir..macam2 
aku fikir..ak nk kene jaga bayak aty..tapi aty aku sape nak jaga...
ni smua psal cinta..entry NEVER FORGET menjadi entry yg mnybbkn 
aku sentiasa terpikir soal cinta...Asal la bende ni main lam kepala otak aku..
npe x ilmu pelajaran ker..yg bermain kt pale otak aku..tp nak bt cmne..
.bende tu dtg dri hati.Kisah cinta aku dh mcm2 berlaku..aku sendiri
 pun x paham dengan diri aku..kepelikan la aku ni..hum...
Pelik x pelik...Yang penting Aku tau pe yang
aku buat.Walau byk dugaan..tp kene
tempuh jugak..Pengorbanan
 sgt penting kn..kn.
LOVE






Animation Image 446541


   Now 
aku dah memiliki
sesuatu yang sangatbermakna.
Tq kerana sudi menyayangi diri ni..
BUkan mudah Nak jumpe org mcm tu...
Aku syg kamu..Moga kamu sihat and happy selalu..
Aku dh skitkn byk atytp pe leh bt bende dah jdi..
so teruskn je ngn pe yg de skrng..to sape2 yg
 aku telah skitkn aty..maaf.seribu kemaafan
doakan aku bahgia..Kite x thu ape akn
 jdi lepas ni...i hope u  dapat 
setia and bhgia ngn aku..
Okokokokok
:)


Walking animation
Perjlanan yang tiada kesudahan..moga dalam
 perjalanan tu kite jumpe cinta  dan kebahagiaan


ok..lepas ni ak harap dapat bt entry cm dulu balik..
entry yg tiada kaitan ngn cinta...i hope btol la..







pantun pun nak jiwang2 ish3...xpela:


Baik-baik menanam selasih
Jangan menimpa sipohon sena
Baik-baik memilih kekasih
Jangan sampai badan merana

********** 




2 comments:

  1. apa cita laa abg pendek ini .. haha .. meon aku ada sesuatu untuk kau . tapi ta tau nak bgi macam mana. .

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...